Voit pyytää seurakunnan työntekijää vierailemaan luonanne omassa syntymäpäiväjuhlassa tai onnittelusoitto työntekijälta syntymäpäiväsankarille. Kutsun voi esittää seurakuntatoimiston kautta.

Seurakunnan toimitiloja voidaan vuokrata syntympäiväjuhlia varten. Tiloista syntymäpäiväjuhlatilaksi soveltuvat kirkon seurakuntasali, Launosten Kirkkis, Läyliäisten Keidas, Kesijärven leirikeskuksen sali. Lisätiedot Vuokratilat-sivulta.

Lisäksi seurakunta järjestää yhteiset syntymäpäiväjuhlat eri ikäisille. Seurakunnan jäsenille lähetetään henkilökohtaiset kutsut näihin juhliin. Jos et kuulu kirkkoon tai kotipaikkakuntasi on muu kuin Loppi, olet silti tervetullut mukaan yhteisiin juhliin. Ajankohdat ja tarkemmat tiedot löydät tapahtumakalenterista tai Lopen lehdestä.

3 -vuotissyntymäpäivät pidetään alkusyksystä, yleensä syyskuussa.

10 - synttärit pidetään syksyisin, yleensä lokakuussa.

50 ja 60 v.

Tänä vuonna 70 ja 75 vuotta täyttäville lähetetään onnittelukortti.

Tänä vuonna 80 ja 85 vuotta täyttäville lähetetään onnittelukortti.

Tänä vuonna 90 ja yli 90v. täyttäville lähetetään onnittelukortti.