Lopen seurakunta avustaa

- Ensiasuntoon muuttajia
Lopen seurakunta / diakoniatyö haluaa avustaa loppilaisia, evankelisluterilaiseen seurakuntaan kuuluvia ensiasuntoon muuttajia.

- Harrastuksista aiheutuvissa kustannuksissa
Harrastusta voidaan maksaa loppilaisen, evankelisluterilaiseen seurakuntaan kuuluvan henkilön esim. yhden harrastuksen osallistumismaksu, lukukausimaksu tai kurssimaksu tms. /henkilö/kalenterivuosi. Jos olet jo saanut avustusta, mutta taloudellinen tilanteesi on edelleen vaikea, ota yhteyttä, niin katsotaan, mitä voimme tehdä.

Teemme yhteistyötä Lopen sosiaaliohjaajien ja Hyvinkää-Riihimäen seudun Ammattikoulutussäätiön (HRAKS) kanssa. Avun saannin edellytys on, että asiakkaan taloudellinen tilanne täyttää diakonisen avuntarpeen kriteerit. Lopen seurakunta haluaa tukea Sinua elämän eri vaiheissa.
Kysele ja ota rohkeasti yhteyttä diakonissa Auli Kovalaiseen puh. 050 383 3480.

2017-01-27 17:07:01.0