Lopen seurakunnan kauppa- ja apteekkiapu on auki vielä toukokuun

Jos et selviä itse tai läheistesi avulla tai kaupallisten palvelujen avulla välttämättömistä kauppa- tai apteekkiasioista, voit soittaa Lopen seurakunnan numeroon 050 537 6074 maanantaisin ja torstaisin  klo 9-12 välillä. Ei helatorstaina 13.5.

Puhelinnumerossa vastaa seurakunnan työntekijä joka ottaa pyyntösi vastaan. Älä lähetä tekstiviestejä, niihin emme pysty vastaamaan.

Seurakunnan työntekijä välittää avuntarpeesi ja yhteystietosi vapaaehtoiselle auttajalle, jonka kanssa voit sopia ostoslistasta, aikataulusta ja ostosten maksusta.

Jos et pysty hoitamaan ostosten maksua heti, saat tilisiirron ostostesi mukana.

Huomioithan, että vapaaehtoinen auttaja ei missään tilanteessa lainaa pankkikorttiasi tai kysy verkkopankkitunnuksiasi, tunnuslukujasi tms.

Huomioithan myös, että auttajia on rajallinen määrä ja he tekevät arvokasta vapaaehtoistyötä. Jos pystyt järjestämään ostoksesi ystäviesi, naapuriesi tai kaupallisten palvelujen avulla, säästäthän seurakunnan vapaaehtoisten aikaa ja energiaa heille, jotka eivät muuten selviä kauppa- ja apteekkiasioista.

Lisätiedot palvelusta

Sirpa Stenblom, sirpa.stenblom@evl.fi tai 050 373 9356