Päiväkerhot

Päiväkerhot ovat noin  3-6-vuotiaille suunnattua säännöllistä toimintaa, joka tukee lapsen kokonaisvaltaista kehitystä. Päiväkerhossa kerhopäivän rungon muodostavat leikki ja ohjattu toiminta. Havainnoimme ja pohdimme yhdessä kristillisen arvomaailman pohjalta elämän suuria ja pieniä asioita. Pyrimme toiminnassamme lasta kunnioittavaan, kokonaisvaltaiseen ja perhettä tukevaan työskentelyyn. Huomioimme lapsen osallisuuden kaikessa toiminnassa.

Päiväkerhojen sisällöstä ja käytännöistä lisää sähköisessä esitteessä Päiväkerhot Lopen seurakunnassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Luonnon ja luomakunnan ihmettely on myös osa kerhopäivää. Seurakunnan  ympäristökasvatussuunnitelmaan pääsee tutustumaan linkistä:          https://www.lopenseurakunta.fi/ymparistotyo

Päiväkerhot ovat maksuttomia. Kerholaiset ovat vakuutettuja seurakunnan toimesta. Vakuutus kattaa kerhoajan.

KAUDEN SYKSY-24 ja KEVÄT-25 PÄIVÄKERHOIHIN ILMOITTAUTUMINEN TÄSTSTÄ LINKISTÄ

Syksyn kerhokausi alkaa 19.8.2024. Tarkemmat tiedot lähetetään ilmoittautuneille, kun kerhoryhmät ja -paikat ovat varmistuneet.

Kevään 2024 päiväkerhoryhmät ovat Launosissa (Kirkkis, Kartanontie 8) ja kirkonkylällä (Kasvatuksen kerhotila, Pilpalantie 3). Kerhopäivät ovat ma ja ke klo 9.00-11.30.

Pilpalassa (Pilpalan koulu, Hunsalantie 3) perhekerhon yhteydessä perjantaisin  klo 9.00-11.30. avoin kerho. Avoimessa kerhossa paikalla on seurakunnan lastenohjaaja. Halutessaan huoltaja voi jättää n. 3-6 -vuotiaan lapsensa kerhoon, tai jäädä yhdessä lapsen kanssa perhekerhoon. Ilmoittautuminen paikan päällä. Avoin kerho on maksuton ja seurakunnan vakuutus kattaa kerhoajan.

Ilmoittautumislinkki kevään 2024 päiväkerhoihinLinkki avautuu uudessa välilehdessä

HUOM. KEVÄÄN 2024 KIRKONKYLÄN PÄIVÄKERHO ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ. Voit ilmoittaa lapsesi jonotuspaikalle.

Vapaita paikkoja kerhoihin ja lisätietoja voit myös kysellä johtavalta lastenohjaajalta Varpu Takatalolta, 045 6358624, varpu.takatalo@evl.fi

Päiväkerhotouhuja