Lopen seurakunnan nimikkolähetti ja nimikkokohteet

Nimikkolähetti Asta Vuorinen, Japani (Suomen ev.lut. Kansanlähetys)

https://kansanlahetys.fi/tyontekijat-ja-kohteet/vuorinen-asta/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kambodžan luterilainen kirkko (Suomen Lähetysseura)

Voit tutustua Lähetysseuran työhön Kambodžassa täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Thaimaan luterilaisen kirkon diakoniatyön kehittäminen (Suomen Lähetysseura)

Voit tutustua Lähetysseuran työhön Thaimaassa täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kiinan raamattutyö (Suomen Pipliaseura)

Lopen seurakunta on solminut  sopimuksen Kiinan raamattutyön tukemisesta.  Käytännössä tämä tarkoittaa siis esimerkiksi lukutaidon opetusta aikuisille Kiinan syrjäseuduilla asuville. Lukutaitokursseilla aikuiset oppivat ensimmäistä kertaa lukemaan Raamattua. Olemme seurakuntana sitoutuneet rukouksin, kolehtivaroin ja yhteydenpidolla tukemaan Kiinan raamattutyötä.

Kiinan Radioseminaari (Medialähetys Sanansaattajat)

Kiinan kasvavan kirkon tarpeisiin suunnattu Radioseminaari on Trans World Radion (TWR) kehittämä teologinen koulutusohjelma, jonka avulla varustetaan seurakuntien johtajia paimenen tehtävään. Se tukee erityisesti syräisiä seurakuntia köyhällä maaseudulla. Olemme seurakuntana sitoutuneet rukouksin, kolehtivaroin ja yhteydenpidolla tukemaan Radioseminaaria Kiinassa.