Lopen seurakunnassa henkilötietoja käsitellään EU:n tietosuoja-asetuksen ja kansallisten lakien mukaisesti.

Selosteet henkilötietojen käytöstä, säilyttämisestä ja tietojen edelleenluovuttamisesta löydät seuraavasti:

Toiminta ja tilavuokraukset

Leirien, kerhojen ja tapahtumien osallistujat

Kasteisiin, häihin, avioliiton siunaamiseen, kodin siunaamiseen ja hautajaisiin liittyvät henkilöt

Diakoninen apu

Lupa lähettää tiedotteita ja mainoksia seurakunnan toiminnasta

Tilavuokraukset (esimerkiksi perhejuhla seurakuntasalissa)

Vapaaehtoistehtävissä toimivat henkilöt

Talous

Myyntilaskutus (leirimaksut, kerhomaksut ym.)

Ostolaskutus (Palveluja ja tavaroita seurakunnalle myyvät henkilöt ja yritykset)

Palkan ja palkkion saajat (työntekijät, isoset, luottamushenkilöt, palkkiotoimiset avustajat ym)

Työnhakijat ja viranhakijat

Kirkon jäsenyys