Seurakunnan toimintaa koskevia toiveita voit esittää ja antaa palautetta ensisijaisesti sille työntekijälle, joka toimintaa järjestää. Voit aina esittää toiveesi tai antaa palautteesi myös kirkkoherralle. Palautetta voit antaa myös palautelomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Hautaustointa, hautausmaata ja kiinteistöjä koskevia toiveita voit esittää ja antaa palautetta talouspäällikölle. Palautetta voit antaa myös palautelomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jokaisella seurakuntalaisella on aloiteoikeus kaikissa seurakuntaa koskevissa asioissa. Voit siis tehdä aloitteen mitä tahansa asiaa koskien ja lähettää sen postitse osoitteeseen Lopen seurakunta / Pilpalantie 3 / 12700 Loppi tai sähköpostitse loppi.seurakunta@evl.fi

Kirkkoherra ja talouspäällikkö keskustelevat mielellään kaikista seurakunnan asioista ja neuvovat tarvittaessa aloitteen tekemisessä.

Seurakuntavaalien ​​​​​​​kautta voit päästä mukaan kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston toimintaan. Seuraavat seurakuntavaalit pidetään 2026.

Kirkkoherra

Vastuualueena seurakunnan johtaminen ja jumalanpalveluselämä.