Kuvassa kirkkoherra Tuomas ja auttamisen koordinaattori Tanja, käsissään paljon villasukkia ja lankoja.

Apua ja toimintaa ukrainalaisille Lopella

Suomenkieliset tiedot alempana

Місце зустрічі українців у Лоппі

У Лоппі є Місце зустрічі українців. Адреса: Pilpalantie 3. У робочий час є кава, чай і хліб. Дорослі можуть зустрічатися, а діти можуть грати. Також у нас є одяг, взуття та засоби гігієни, доступні безкоштовно.

Ви також можете переглядати Інтернет і друкувати безкоштовно.

Розташування: https://goo.gl/maps/gqkvjVSJPGkFZn4s7

ВІДЧИНЕНО
Вівторок 16:00 - 19:00
четвер 16:00 - 19:00
неділя 15.00 - 18.00

для отримання додаткової інформації, будь ласка, звертайтеся Левченко Татьяна +358 45 328 1606, +380 96 297 2855 (українською чи російською)

Ukrainalaisten kohtaamispaikka

Lopen ukrainalaisten kohtaamispaikka on Lopen seurakunnan tiloissa, Pilpalantie 3. Tarjolla on kahvia, teetä ja leipää. Meillä on myös vaatteita ja hygieniatarvikkeita saatavilla ilmaiseksi. Paikalla voi myös tulostaa.

Kohtaamispaikka on auki tiistaisin ja torstaisin klo 16-19 sekä sunnuntaisin klo 15-18.

Lisätiedot Tetiana Levchenko, puh. +358 45 328 1606 or +380 96 297 2855 (englanniksi, ukrainaksi, venäjäksi, viestit myös suomeksi)

Sijainti: https://goo.gl/maps/gqkvjVSJPGkFZn4s7

Tavarakeräys Ukrainaan

Lopen seurakunta kerää tavaroita toimitettavaksi Ukrainaan vapaaehtoisverkostomme kautta.

Alla listattuja tavaroita voi tuoda Lopen seurakunnan toimistolle, Pilpalantie 3 Loppi, tiistaisin ja torstaisin klo 16-19 sekä sunnuntaisin klo 15-18. Ovi on auki talon alakerran kerhotilassa ("Kasvatuksen tila") Pilpalantien päädyssä. Sijainti: https://goo.gl/maps/gqkvjVSJPGkFZn4s7

Tarjoamme kupin kahvia tai teetä jos ehdit istahtaa, ja juttuhetken suomeksi, englanniksi, ukrainaksi tai venäjäksi.

Otamme vastaan seuraavia tavaroita:

• Pyörätuolit

• Kalaverkot: käytetyt, uudet, ehjät ja rikkinäiset. Kaikki käy, kunhan eivät haise.
  • Avaruuspeitot
  • Laadukkaat painesiteet ja kiristyssiteet
  • Käsikauppalääkkeet ja kipulääkkeet

• Paristot
  • Otsalamput ja taskulamput
  • Generaattorit (aggregaatit)

• Retkikeittimet
  • Makuupussit
  • Fleece puserot miesten
  • Maihinnousukengät (maiharit)
  • Lenkkarit
  • Tummat T-paidat
  • Vaipat ja vaatteet miehille (haavoittuneille sotilaille)
  • Villasukat ja sukkalangat

• Retkiruoka, kuivamuona
  • Tee ja kahvi
  • Makeiset (erityisesti lakritsi)
  • Säilykkeet

• Vauvanruoka
  • Vaipat lapsille
  • Värikynät ym. kevyet ja helposti kuljetettavat askartelutarvikkeet

• Peseytymisvälineet
  • Lasten hygieniatuotteet

Auttamisen koordinaattori

Voit ottaa yhteyttä Tanjaan ukrainaksi ja venäjäksi, viestitse myös suomeksi ja englanniksi. Левченко Татьяна (українською чи російською)

Kirkkoherra

Vastuualueena seurakunnan johtaminen ja jumalanpalveluselämä.

Johtava lastenohjaaja

Takatalo on muiden työtehtävien ohella seurakunnan ympäristövastaava.