Tervetuloa mukaan seurakuntamme nuorten toimintaan!

Lopen ev.lut. seurakunnan nuorisotyö koostuu viikkotoiminnasta, isostoiminnasta, tapahtumista, konserteista ja leireistä ja retkistä. Olemme mahdollisuuksiemme mukaan läsnä ja tavoitettavissa niin loppilaisille nuorille kuin heidän perheilleenkin elämän eri vaiheissa ja kysymyksissä.

Seuraavassa lisää toiminnastamme.

Nuori seurakunta on paikka kohdata ja tulla kohdatuksi. Vaikka sosiaalisella medialla on suuri rooli nuorten maailmassa, se ei korvaa aitoa kohtaamista; hetkeä kahvi- tai teekupillisen äärellä, yhteistä hiljentymistä Luojan eteen. Kenenkään ei tarvitse jäädä yksin!
Ota sosiaalisen median kanavamme haltuun ja pysyt ajantasalla! Seuraa myös ilmoittelua "Tapahtumat" -kohdasta seurakunnan nettisivujen etusivulla. Pysytään terveinä!

Seurakunnan nuorisotyön Facebook-sivu:

CAFÉ BACKSTAGE - NUORTENILLAT

TORSTAISIN KLO 16 — 20 (kuun viimeinen torstai vain 18-20)

Nuori seurakunta kokoontuu torstaisin nauttimaan Taivaallisen Isämme antamasta ainutkertaisesta ja ihmeellisestä elämästä! Musiikkia ja mukavia hetkiä Kaikkivaltiaan hyvässä hoidossa. Tuo itsesi ja kaverisi tullessasi!

YLÄKOULUPÄIVYSTYS

joka keskiviikko klo 11-12.30 yläkoulun luokassa 161 (vanha JOPO-luokka). Tule pelailemaan, viettämään aikaa tai keskustelemaan!

KEVÄÄN 2024 LEIRIT JA MUUT TAPAHTUMAT

• 29.2. Iltamessu kappelissa klo 19.30
  • 21.3. Iltamessu kappelissa klo 19.30
  • 28.3. Kiirastorstain etkot nuortentilassa klo 16-18.30. Ruokaa ja yhdessäoloa!
  • 25.4. Iltamessu kappelissa klo 19.30
  • 30.4. Retki Vappugospeliin Kouvolaan
  • 4.5. Hyvän mielen retkipäivä
  • 29.5. Isosten ja kerhonohjaajien siunaus klo 17 kirkossa
  • 30.5. Iltamessu kappelissa klo 19.30

ISOSKOULUTUS 2023 - 2024

Isoskoulutuksessa perehdytään isosen perustietojen ja -taitojen harjaannuttamiseen, ryhmän ohjaamiseen, leikkien ja iltaohjelmien johtamiseen, hartauksien pitämiseen sekä henkilökohtaiseen kasvuun - niin ihmisenä kuin kristittynä ja oman paikan löytämiseen seurakunnassa.

Ilmoittautumaan pääset seuraavasta linkistä: Ilmoittautuminen (mvs.fi)

Aikataulu kevät 2024:

• ISKO-leiri 19.-21.1.
  • ISKO-ilta 25.1. klo 16-20
  • ISKO-ilta 29.2. klo 16-20
  • ISKO-ilta 21.3. klo 16-20
  • ISKO-ilta 25.4. klo 16-20
  • Isosten ja kerhonohjaajien siunaaminen 29.5. klo 17-18.30 kirkossa

KERHONOHJAAJAN ABC-KOULUTUS

ABC-kerhonohjaajakoulutus on seurakunnan järjestämä vuoden kestävä koulutus, jossa perehdytään kerhojen ohjaamiseen ja kaikkeen mitä siihen liittyy. Ensi syksynä sinullakin on mahdollisuus ohjata omaa kerhoa! Miltä kuulostaisi askartelukerho, lautapelikerho, tai vaikka puuhakerho?

Koulutus alkaa syksyllä ja jatkuu keväällä klo 16.00-17.30 kirkkoherranviraston alakerran nuortentilassa. Päivämäärät ovat

• 31.1.
  • 28.2.
  • 27.3.
  • 24.4.
  • Isosten ja kerhonohjaajien siunaaminen 29.5. klo 17-18.30 kirkossa
Kuva iltahartaudesta.
Park7 -bändi lavalla rippikoulujen starttikonsertissa 2019.

Muulloin tavoitat meidät puhelimella, Whatsapilla tai sähköpostilla.

Älä jää yksin— Ota yhteyttä!

Muuta huomionarvoista:

Tule juttelemaan arkipäivän kuulumisista, uusista ideoistasi, tai mistä tahansa aiheesta. Henkilökohtainen, luottamuksellinen keskustelu on mahdollista erilaisten tilaisuuksien ja tapahtumien yhteydessä mutta voit varata ajan myös juuri sinulle. Asian ei tarvitse olla ihmeellinen, vaan ihan tavallisistakin asioista voi jutella. Koulujen loma-aikoina (pl. työntekijöiden lomat) tavoitat työntekijämme parhaiten puhelimella tai whatsapp -viestillä. Myös kirkkoherranvirastoon kävelemällä saatat tavoittaa, kannattaa kuitenkin soittaa tai lähettää viestiä etukäteen.

Olemme kuulolla!