Tervetuloa mukaan jumalanpalveluksiin Lopen kirkkoon. Jumalanpalvelus pidetään yleensä joka sunnuntai sekä kirkollisina juhlapyhinä. Jumalanpalvelusten ajankohdat ja tiedot löydät tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jumalanpalvelus noudattaa usein samaa kaavaa, jonka löydät täältä pdf-tiedostona tai word-tiedostona.

Jos haluat jumalanpalveluksiin avustamaan eri tehtäviin, ota yhteyttä kirkkoherra Tuomas Hynyseen.

Suurin osa jumalanpalveluksista striimataan Facebookin ja YouTuben kautta. Lisätiedot striimauksista löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkkoherra

Vastuualueena johtaminen, hallinto, jumalanpalveluselämä, kirkolliset toimitukset, tiedotus ja lähetystyö.

Seurakuntapastori

Vastuualueena aikuisten toiminta seurakunnassa sekä diakonia. Lisäksi Latvala toimii seurakunnan yhdenvertaisuusasiahenkilönä.

Kanttori

Vastuualueena seurakunnan musiikkityö mm. kirkkokuoro. Vapaapäivät yleensä maanantai ja tiistai.